piątek, 30 stycznia 2015

Spontaniczna sesja!

Heej <3
Jestem z siebie taka dumna już czwarty post w tym tygodniu :) No ale od poniedziałku zacznie się brak czasu i senność.

Dzisiejszy dzień miną mi bardzo pozytywnie.  Byłam z Natką w kinie na Wkręconych 2. Bardzo fajna komedia. Polecam!

Później wybraliśmy się na milkshake oreo <3
Po prostu zakochałam się w tym smaku <3



A wieczorem 10 minut przed wyjściem cioci z dzieciakami zrobiliśmy sesje z piórkami xd
Spontan!

A oto efekty naszej bardzo krótkiej spontanicznej pracy ! :D
















4 komentarze:

  1. zdjęcia wyszły ślicznie !

    obs/obs ? ja już obserwuje i liczę na rewanż :*
    zapraszam do mnie

    klaudia-duczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 zdjęcie od dołu jest cudowne ^^ ...ale potem było dużo do sprzątania pewnie...:D
    http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej podoba mi się 11 zdjęcie z tej sesji! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń