poniedziałek, 26 stycznia 2015

Pokaz tańca Caro Dance.

Hello <3

Dziś mała fotorelacja z pokazu Caro Dance na którym byłam jeszcze przed feriami. W pierwszej części pokazu na której byłam występowali najmłodsi. Nie są oni oczywiście jeszcze profesjonalistami i w ogóle ale według mnie na ich pokazach można się świetnie bawić. 

Najmłodsi są podzieleni na grupy według kolorów. W grupie fioletowej jest moja mała siostra Nicola, którą już mieliście okazje widzieć w wcześniejszych postach. 

Pokaz odbył się w zimowej scenerii. Dzieciaki tańczyły do piosenek, melodii świątecznych.

Było super!

No więc kilka zdjęć : 



















Wszyscy byli wspaniali!
Ale i tak uważam, że największa gwiazda pokazu siedziała obok mnie :D




Piosenka na dziś! 


Zakochałam się <3
Uwielbiam tą piosenkę! <3 <3 :)























4 komentarze:

  1. Jaki słodkie dzieciaki! :)
    Zdjęcia wyglądają jakby były robione w Mam Talent :D taki klimacik

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.
    Wytrwałości! :)

    http://hogwart-na-wieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie i interesująco to wszystko wygląda :)
    Też chciałabym w czymś takim uczestniczyć :P

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! <3 Młode, a jakie utalentowane! :D

    OdpowiedzUsuń