niedziela, 25 stycznia 2015

Po bardzo długiej przerwie. Powracam! ;)

Witam po baaaaaaaardzo długiej przerwie ale niestety była ona spowodowana na początku brakiem czasu a później z przyczyn technicznych. Przez dłuższy czas nie miałam dostępu do internetu na laptopie oraz odmawiał on mi współpracy. Już trochę ma staruszek ;(

No cóż. W końcu postanowiłam się wziąć do pracy. Święta w tym roku minęły mi w wspaniałej atmosferze. Mikołaj również był wspaniały <3

Po świętach wspaniały sylwester z moimi znajomymi. Było super. Dziękuje<3

Potem kilka dni szkoły. Na szczęście oceny były jasne żadnych poprawek. No a teraz ferie co prawda już polowa minęła ale bardzo przyjemnie. Odpały z moją przyjaciółką :D Kocham tego wariata <3

Najgorsze w tym wszystkim było to, że również mniam duży problem z aparatem. Świąteczne zdjęcia są bardzo kiepskie ;(
Ale coś udało mi się wybrać z sesji z moimi kochanymi małymi mordkami <3
Zapraszam do oglądania i komentowania!
















Nie obyło się oczywiście bez świątecznych odpałów :D
















Ostrość ;(

6 komentarzy: