środa, 28 stycznia 2015

Happy Birthday!

Siemka! <3

Dziś 28 stycznie obchodzą urodziny moje dwie kochane siostrzyczki Natalia i Nicole oraz przyjaciółka Natalii, Julka. 
Jak to fajnie mieć urodziny tego dnia co przyjaciółka! <3 

Dziś na urodzinach byłam u Natalii. Urodziny Nicoli odbędą się w sobotę w sali zabaw dla kolegów i koleżanek z przedszkola. Oczywiście zostałam również zaproszona chodź nie łapie się już wiekowo na sale zabaw ;( ale mam przyjemność uwiecznić tą chwilę :D A w niedziele urodzinki dla rodziny w domu. 

Dziś więc mała fotorelacja z urodzin u Natalii. Chodź tort dzisiaj był Natalii, świeczki dmuchały wszystkie solenizantki! :D 













Babskie ploteczki! Nie ważne ile lat :D



Dla wszystkich trzech solenizantek jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!! <3 



Zdjęcia z urodzin Nicole pojawią się penie w niedziele wieczorem. Chodź nie wiem czy dam radę. Ferie już się kończą a w poniedziałek sprawdzian z historii. A ja nawet nie zaczęłam się uczyć. Nic mi się nie chce. Też tak macie? Masakra ;/ 

4 komentarze:

  1. zdjęcia super, tak samo jak blog. :p
    Mi się ferie zaczynają w poniedziałek, a ja chora.. ;(
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz superr blog. Zdjęcia też. Fajny i śmieszny Filmik z tych wiewiórek. http://coolshaces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ciekawy blog. Ja też zajmuje się fotografią wejdź, skomentuj, zaobserwuj odwdzięczę się

    http://myuncanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń