niedziela, 29 marca 2015

Wiosno, gdzie jesteś?

Siemkaaa <3 

Dawno mnie nie było w tygodni jak zwykle nie znalazłam czasu ;/ Co u mnie? Obecnie beznadziejnie. Za oknem pogoda od wczorajszego późnego popołudnia okropna , pada, pochmurno, szaro. U was też tak? Miałam na ten weekend tyle planów może rower, długi spacer, zdjęcia w plenerze. Niestety pogoda nie dopisała ;/

Nie wiem jak u was ale u mnie zaczęło się już wielkie świąteczne sprzątanie. Dziś posprzątałam cały swój pokój. Posprzątałam bardzo porządnie. Poukładałam ciuchy w szafie i we wszystkich szafkach, szufladach. Heh ciekawe czy porządek pozostanie do świąt . . .
Taak po za tym spałam dziś do 11. Wreszcie się wyspałam xd  po za tym cały dzisiejszy dzień spędziłam w piżamie rozwiązując quizy.  

Jeśli lubicie rozwiązywać quizy jest świetna apka na androida „Quizowanie”. Jeśli ktoś gra zapraszam do wspólnej rywalizacji moja nazwa to Paulaaaa12 xd


W dzisiejszym poście dołączam zdjęcia z ostatniej niedzieli spędzonej z moją przyjaciółką <3  Najlepsza niedziela ever!! Takiej fazy już dawno nie było xd Nasze zachowanie na pewno nie było adekwatne do wieku :D  :D
No cóż kiedy będziemy się wygłupiać jak będziemy na emeryturze. W sumie i tak można xd
Kiedyś  jeden z naszych nauczycieli z gimbazy powiedział nam : „Lepiej się głupio śmiać niż żałośnie płakać” i tego się trzymamy :d 











Chodzenie i robienie sobie zdjęć dwoma aparatami! Hmm ludzie którzy nas widzieli musieli mieć niezłą pompe xd 

A na koniec chciała bym się podzielić z wami piosenką, która wpadła mi dziś w ucho :)

Dziękuję za każdy komentarz <3 
Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. U mnie pogoda od początku wiosny jest piękna i oby zostało tak jak najdłużej...
    Ja sprzątałam wczoraj. Na razie jest czysto, ale czy to do świąt wytrzyma? Nie wiem.
    Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zdjęcia, widać, że lubisz spędzać miło czas z przyjaciółmi :)
    no cóż u mnie pogoda pozostawia wiele do życzenia, raz zimo, raz ciepło, wczoraj padało, a dziś słońce. Niczym jak Londyńska pogoda xd Mam nadzieję, że reszta wiosny będzie cieplejsza. Ja również lubię robić zdjęcia, jeszcze jak byłam w podstawówce chodziłam na kółko, ale w gimnazjum no niestety wolałam nie pokazywać im mojego ,,talentu'' xd Na pewno zajrzę tutaj jeszcze kilka razy....
    a jeśli lubisz fantastykę lub fanfiction to zapraszam do mnie na Magic Story -> one-fairy-and-so-pretty.blogspot.com
    oraz na Famous British Boy -> http://famous-boy-hs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne zdjęcia!
    wiksmystory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, też lubię tą piosenkę :)

    Może wspólna obserwacja? :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjecia ^^
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. hah jakie pozytywne zdj ! super :D

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zaraz wysyłam zapro do quizwania;d już jakiś czas temu się w tą appkę wciągnęłam;p
    BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też pogoda mało wiosenna :-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo pozytywną osobą :) z przyjemnością patrzy się na Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też posprzątałam cały swój pokój, a teraz znowu jest bałagan :D śliczne zdjęcia ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie pozytywne zdjęcia! Takie napady śmiechu z przyjaciółką to najlepsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też uwielbiam grać w te quizy :D ale niestety nie zawsze mam na to czas :(
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne zdjęcia! :)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia, mają świetną jakość, no i piękne, wesołe modelki :)
    Zapraszam też do mnie: http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie raz pada, raz słońce nie da się trafić, ładne zdjęcia :)

    Dziękuje za komentarz :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń