sobota, 21 marca 2015

Welcome spring!

Heeej<3
No to co dziś mamy pierwszy dzień wiosny. Wspaniale! U mnie było dziś tak świetnie. Naprawdę było czuć i widać, że wiosna już u nas zawitała.


Dzisiejsze całe popołudnie spędziłam na dworze czytając Greya <3 Czytam i czytam. Od miesiąca jestem na 400 stronie w trzeciej części i nigdy nie mogę znaleźć czasu, żeby skoczyć. Dziś jednak znalazłam chwilkę, żeby chodź trochę poczytać. 
A tak po za tym większość dnia niestety dziś spędziłam sama ;( Pomijają oczywiście towarzystwo mojego małego słodziaka ! <3 


Późnym popołudniem wyprałam się na wiosenną przejażdżkę rowerową. Oczywiście z aparatem :D 
Zrobiłam kilka zdjęć, które chcę wam pokazać J
















Wieczorem byłam na spotkaniu do bierzmowania w ramach rekolekcji ksiądz zorganizował. Tak trochę się załamałam. Wychowanie i chamstwo dzisiejszej młodzieży mnie przeraża. Żeby nie hamować się nawet w kościele …. 
Cóż dzisiejsza rzeczywistość . . .



A wam jak miną pierwszy dzień wiosny? <3


Dziękuję za każdy komentarz ! Obs za obs ? Z miłą chęcią :)
Za każdy komentarz i obserwację się odwdzięczam. Staram się robić to jak najszybciej. 


15 komentarzy:

  1. mniam! deserek wygląda obłędnie :)
    nolly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia :)
    ja przesiedziałam cały dzień w domu bo u mnie było zimno chyba tylko na godzine z koleżanką wyszłam xd


    Zapraszam na bloga :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz ! Super zdjęcia widać, że masz do tego talent <3333 Kocham wiosnę :))
    Jeżeli masz ochotę to z radością zapraszam Cię na mojego bloga ! Możesz pokomentować, zaobserwować. Ja się z radością odwdzięczę ! Pozdrawiam cieplutko :* Daisy xx
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie wyglądasz ! Super zdjęcia widać, że masz do tego talent <3333 Kocham wiosnę :))
    Jeżeli masz ochotę to z radością zapraszam Cię na mojego bloga ! Możesz pokomentować, zaobserwować. Ja się z radością odwdzięczę ! Pozdrawiam cieplutko :* Daisy xx
    daisy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki kochany piesio .. I takie pyszne coś do jedzenia !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia :)
    paperlifex33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wIOSNA<3
    Zapraszam do mnie, i czekam na komentarz.
    nowosadka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, kocham wiosnę!
    Pozdrawiam i liczę na komentarz w moim nowym poście.

    http://dream-of-freedom-kidnapped.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcia świetne, a co do Greya to też nigdy nie mam czasu żeby czytać, chociaż już raz przeczytałam to zaczęłam ponownie i nie umiem się wziąć ponownie za czytanie xd

    monpetitmonde99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://colorfuldream0103.blogspot.com/

    Jejku jakie superwe zdjęcia bardzo mi się podoba w jaki sposób prowadzisz bloga obserwuje i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia :)
    Mam prośbe, poklikasz u mnie w linki na blogu? Byłabym wdzięczna :*

    photo-kinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się cieszę że jest już wiosna ♥ Cudowne zdjęcia :*

    http://makedo-photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i te pierwsze oznaki wiosny..
    Ja w pierwszy dzień wiosny wybrałam się do kina na "Zbuntowaną''. ♥
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie positivelikeedith.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny mix ze zdjęć :)

    Dziękuje za komentarz i zapraszam ponownie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń