poniedziałek, 22 grudnia 2014

Coraz bliżej święta . . .

Hello <3 
Już dawno nie pisałam ale jak w tytule coraz bliżej świta więc coraz więcej biegania. Na szczęście prezentu już mam kupione nie muszę się martwić w domu już też prawie posprzątane więc nie jest źle. Dzisiaj znalazłam chwilę na mojego bloga :)

Wczoraj wieczorem ubierałam z bratem choinkę. Hahahaha! Było śmiesznie. Dziś zaczepiliśmy cukierki no i oczywiście dekorowaliśmy pierniki, to dopiero była kupa śmiechu. Oczywiście jak to z moim bratam nie obyło się bez kłótni i wieczornej interwencji mamy. Ale już jest spoko :D 

Zamieszczam małą relację fotograficzną z ostatnich dni: 





















W świątecznym klimacie piosenka na dziś : 




A jak u was? Jak przygotowania do świąt? Prezenty kupione? Choinka ubrana? :D 

1 komentarz:

  1. Otrzymujesz ode mnie nominację do Liebster Blog Award! :)
    Zachęcam do wzięcia udziału, a tu masz wszystkie informacje:
    http://ingenuity-charm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń