piątek, 28 listopada 2014

Friday evening

Już dawno nie było wpisu ;/ Ale SZKOŁA, SZKOŁA ! Ostatnio mam coraz mniej czasu. A w dodatku gorzej się czuje i psychicznie i fizycznie. Nie potrafię się na niczym skupić nie mogę spać w nocy ;( No cóż nie długo święta <3 Tyle wolnego, może odpocznę! Ostatnio byłam, chora potem nadrabianie tego co było w szkole no i oczywiście masa sprawdzianów, kartkówek wypracowań. Ahh ta szkoła. Ale dzisiejszy dzień był nie najgorszy poszłam wcześniej na angielski i tym samym wróciłam do domu o 16. Pierwszy piątek kiedy tak wcześniej byłam w domu od początku roku szkolnego cudownie ;) W końcu mogłam posiedzieć przed TV nic nie robiąc.
Tydzień temu miałam Półmetek. Było zajebiście <3 Na początku nie chciałam iść ale teraz nie żałuje. Nogi bolały mnie do poniedziałku. Całą noc na obcasach bo zapomniałam wziąć butów na płaski. Ale i tak było super ;) Mam świetną klasę i przyjaciół.

Półmetkowo!


Jestem załamana z powodu tego, że ostatnio wcale nie mam czasu na to co kocham zdjęcia <3 Więc dziś kilka starych zdjęć z sesji z moimi modeleczkami !

Nicol Ben 5 lat 
Milenka Ogrodniczuk 10 lat 


Black and White















2 komentarze:

  1. Fajne fotki :3

    http://blogbetruetowhoyouare.blogspot.com/2014/11/4-rozdzia.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się zdjęcie czwarte od dołu. Dziewczynka ma śliczne rzęsy :3
    http://hopeflyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń